Børn og Unge

Der afholdes mange arrangementer for børn i Nødebo kirke og Gadevang kirke. Klik på de enkelte menupunkter i oversigten her over for at se nogle af de arrangementer som Nødebo kirke og Gadevang kirke tilbyder.

De aktuelle arrangementer og gudstjenester er omtalt på Forsiden og står i Kalenderen - de løbende aktiviteter findes i menuen her over.

Har du spørgsmål, så kontakt endelig sognepræst Eva Holmegaard på 4848 0719 eller ehl@km.dk.

Velkommen!!

KRYBBESPIL NØDEBO

Klik på billederne for stor størrelse

KRYBBESPIL GADEVANG

Klik på billederne for stor størrelse!

KONFIRMANDER LAVER SKRAMMELKORS

Klik på billederne for stor størrelse!

PÅSKETEGNINGER

Kirke og Kro havde lavet en tegnekonkurrence med emnet "påske". Vi er utroligt glade for alle de skønne tegninger vi har modtaget!!!  Vinderbilledet er at finde på forsiden af Kirke og Kro - og her nedenfor bringer vi alle tegningerne, som 3.N på Nødebo skole har lavet. Vinderbilledet kommer først og herefter er rækkefølgen tilfældig.

Rigtig god fornøjelse!